SaraIdaSofia! -

Måndag!

Idag blev de sovmorgon! Skönt vill jag lova =) Idag har vi bara vart hos thomas och tagit det lugnt, hann också åka förbi Viktor och Pernilla och göra lite nytta, barnen började ju på dagis idag =) Spännande var det! Hehe!
Imorgon är jag också ledig och det är inget att göra något åt, å just det gör de extra skönt att vara ledig, för jag kan som inte påverka det!
Idag ska vi hjälpa philip med bilen och sen ikväll har vi träning! Sen blir det nog att se någon film och bara njuta!

Haha. Det känns som att dom där "filmkvällarna" börjar bli några stycken! Men de gör inget! Det är bra kvällar som ofta slutar i massa skitsnack och många skratt =)
Jag måste även ta tag i Akassan, för jag får ju faktiskt börja stämpla nu så de ska jag ju göra hade jag väl tänkt!!!
Näe nu ska jag bege mig ut i solen och se hur de går för grabbarna grus!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0