SaraIdaSofia! -

Skaffa Spotify Gratis!

Här finns beskrivning på hur du skaffar spotify gratis =)
http://slempa.com/spotify-invites

Jobbet idag gick väl helt okej, de är även jobb imorrn med! Så de är ju ändå bra!
Sen får jag förmodligen vara ledig Fredag! Å de är ju bäste dagen att vara ledig på! :)

Nu har vi just svalt middagen och ska strax bege oss till Obbola och Lämna min lilla prins som ska bo hos Viktor och Pernilla några dagar så han och Tessan kan "do it" hahah!
Valpar on the run!
Sen får vi se vad som händer ikv, förmodligen blir det bara en lugn kväll hemma med massa mys. . Känner mig som en aningen sliten idag. Vet inte riktigt om jag håller på att bli förkyld eller nått! Hoppas inte iaf! Men jag är otroligt sliten, kan ju iof bero på att jag haft "långhelg" och är ovan att kliva upp mitt i natten ;P haha!
Näe nu ska jag gå och plocka undan middagen och städa upp lite =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0