SaraIdaSofia! -

Tisdag night!

Nu är det kväll och jag hade strax tänkt gå och lägga mig och vända tillbaka dygnet lite, men först så hade jag nog planerat att skriva lite och kolla mailen! Sen blir det väl att kika lite på so you think you can dance! :) Å sen säger det bara vips så är klockan mitt i natten än en gång! haha! Brukar sluta så, iaf för min del!
Idag blev de en tur ut på vitskär och där kan jag meddela att vattnet inte var i varmaste laget (inte för att det brukar vara det där) men de var nästan lite extra kallt! Men bad blev det för hela slanten kan jag lova! Inga badkrukor här inte ;) ågor är underskattade, spec om man inte är så lång =P haha! Kule hade vi och många skratt blev de =)
Ikväll så har jag och älsklingen vart på långpromenad med våra fina hundar och så hann vi även med ett stopp hos min älskade farmor och farfar där det bjöds på fika =) Alltid lika mysigt att komma dit =) Sen blev det också ett snabbstopp på coopra och småhandla lite! =P Nu ligger hundarna utmattade i sängen och gosar =) hehe!
Imorgon väntar jobbet och det känns som de kommer bli tungt att kliva upp eftersom jag vart ledig nu sen i fredags, men de får så lov att gå bra! Nu är man ju tillbaka till verkligheten och då är de bara att vänja sig med att inte riktigt veta när man jobbar eller inte!!! that´s it!
Sen såg jag också att vädret ska bli halv bra imorgon så de är ju perfekt eftersom jag ska jobba ute!
Skål för det! Hade det regnat så hade jag faktiskt blivit en aningens ledsen! Hahaha!

Idag slog det mig att det är helt sjukt vad sommaren gått fort! Nu är de bara 4 månader till Jul! Hör ni? 4 månader är inget! Sommaren har rusat förbi. Nästa sommar blir det iaf att ta lite semester!! Hehe!
Men men så kan det gå! Tiden går fort när man har roligt!
Näe nu ska jag gå och ta ut skenan och sen tänkte jag bädda ner mig i soffan ett slag!
Kan passa på att rekommendera easewithe, det är faktiskt bra och det fungerar ju på rikigt!
Inga ilningar eller nått! Dessutom är det inte dyrt heller! Hejja ease! ;)
Godnatt! Puss!!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Förevigt,
föralltid!






TEMPO!
Denna bild blev ögonen inte någon höjdare på men de blir att ta
en liknande bild som vi sedan ska beställa en förstoring på och
sätta upp på väggen, förmodligen i svartvitt!Sedan kommer det
även en riktigt fin bild på den lilla krabaten också, har bara inte
lyckats fånga hans bästa sida ännu =P Haha nä men vi vet inte
vad vi ska ha för stuk på det fotot! Men hur som haver, två stora
foton ska upp på väggen! På våra underbara favoriter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0