SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Goddag!
Idag har också blivit en riktig lat dag! Inget vettigt alls har blivit gjort utan vi har bara tagit det lugnt och njutit!
Idag gjorde våran lille tempo illa sig i trampdynorna, dom har ordagrant slitits lös från baktassarna!
Så han kan knappt gå nu för han har så ont!
Så vi fick åka en sväng på apoteket och köpa lite jodopax och lite omläggningssaker! Så nu får vi hoppas att de blir bättre för våran "lilla" skrutt!
Men just nu ligger han i sängen med Alexander och ingen av dom ser ut att må direkt illa. Dom ligger ihopkurade under täcket bägge två! Haha Sjukt söta. Och lilla Turbo ligger på min kudde och vilar. Haha! Bara jag som är uppe :)
Imorgon ska jag jobba och det är väl bra, men jag hade hellre jobbat typ igår och fått vara ledig fredag! Men men Så går det när man inte kan styra båttrafiken!
Nu ska jag bege mig på träning, å de känns inte så peppande men men. Bara att gilla läget om du skulle sagt!
Ikväll blir en tidig kväll så att jag tar mig upp imorgon, klockan 5 ringer väckarn, Wihooo!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0