SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Imorse ble en hektisk morgon, jag vaknade 1 minut i 6 tack vare att min väckarklocka inte ringt! Men men så kan det gå! Det gick ju bra ändå =) Jobbet har gått prima, har fått vara ute i solen hela dagen och det tackar jag för! Sedan när jag kom hem blev jag helt övervälmigad! !!
Min älskade hade storstädat, han hade tom hängt ut våra täcken på vädring! ! !
å han har verkligen inte fuskat med städningen, han har tom dammsugat udner sängen =P haha! Så idag är en perfekt dag! Var en sån himla underbar känsla att få komma hem och se hur fint han har gjort det =) å på köpet så har han tvättat två tvättar så jag slapp göra det idag :) Tack underbara älskade!!!!

Nu ska vi strax laga middag, de blir grillat och potatisgratäng :) Mumma!!!
Sen så blir det att bege sig på träning och efter den blir de mys här hemma :) Wonderful!
Näe nu ska jag se om grillen är varm =) Puss
Älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0