SaraIdaSofia! -

FREEEEDAG!

Nu är de helg igen =) Himla skönt!! Jag ska inviga denna helg med att åka på gymmet och träna ett tag och sen blir det nog en lugn och mysig fredag framför idol! Vem åker ut idag lixom?? SVårt val. Alla är grymma.. Men jag måste tyvärr säga att jag hoppas att calle åker..


Du inser nog inte vad du gör mot dej själv. Jag vill bara dig väl och hjälpa dig men de verkar inte gå hem... Enligt min åsikt har du satt dej i en sits som inte ser ljus ut fårn min vy iaf.
Jag finns här för dej och jag hoppas du tar dej samman snart! LÅt det inte gå för långt! Du är så mycket bättre än detta.. Get a grip!
Innan de är försent, innan det utbryter ett Kaos!!
Om du inte gör de för dej så gör det för alla som bryr sej om dej!! Folk är oroliga för dig!!
Du är inte ensam!!



Näe bäst att börja bege sig till gymme, ha de bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0