SaraIdaSofia! -

gokväll!

Hej hej!
Filmen är nu slut och den får helt klart godkänt. Inte den bästa wallander men ändå Okej.!
Nu sitter jag här och snokar runt med en ansiktsmask och ska strax hoppa in i duschen och sen väntar sängen!
Imorgon kommer bli en kall dag men de är bara att bita i de sura äpplet :P haha
Ska också bli spännande att få höra hur det gick för min älskling på jobbet! Hoppas man inte är allt för arg =p haha!
Julen närmar sig med stormsteg!! Nästa vecka är det julafton. Hur sjukt är inte det.. Det kommer bara säga PANG sen är man 50 år!! Inte bra Inte bra!! haha :P
Nu är de riktiga desperata husfruar så jag ska kika lite på det och sen hade jag tänkt börja röra mej mot duschen så att jag kommer isäng någongång!

Sovgott!!!
Jag älskar dej Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0