SaraIdaSofia! -

Halv 6!

Imorse blev de ingen sovmorgon här inte. Utan jag är uppe med tuppen, eller innan tuppen för den delen!
Börjar jobba 7 i stan så jag är tvungen att kliva upp nu, ska hinna få i mej nå frulle och sen rasta dogsen göra mej i ordning och sen bege mej to work! Himlarns va trevligt! eller.
Jag är så trött att jag vet inte vad som är upp och ner, men de går bra!
Det måste gå bra! Jag är uppe iaf och det är ju bra!
Näe nu ska jag gå och göra mig några mackor!
Hoppas ni inte är uppe lika tidigt som mej utan att ni får sova ett tag till!
Det är fan slitsamt bara besitta vetskapen om vad klockan är!! Himlarns!
Sovgott Puss
Älskar dej Alexander!


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

JAG var nästan uppe lika tidigt som du....taxin hämtade far din då.......och jag fick njuta en stund till!HA en bra dag hjärtat!

2009-12-09 @ 07:25:35
URL: http://http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0