SaraIdaSofia! -

Kallt som in i tusan =P

Idag har det inte bjudits på mycket värme inte... Som kallast idag på mitt jobb så har det vart minus 18 grader.. Huvva!!! Å till råga på allt så har jag jobbat ute från 6 imorse tills nu!! Burr!!! Tur att jag fick sitta inne och värma mej lite nu och då :) Imorgon är de fredag, himla skönt om jag får säga det själv!!! Dessutom blir det en halv dag imorrn.. Så klockan 10 imorgonbitti gör jag helg :) Så himla mys!!!
Helgen blir nog en lugn helg skulle jag tro :) Jag och min älskling spekulerar i huruvida vi ska åka till övik och bada lite ¨på lördag :) Det skulle ju vara himla skojjsigt!!!

Nu sitter jag inne och värmer mig och ska strax ta en prommis med våra fina hundar och sedan väntar fotbollsträning ikväll!! Super Super!!
BTW!! 7 dagar kvar till Jul, shit alltså.. Vi måste ta tag i alla julklappar.. VI har bara köpt 3 julklapps.. Illa.. Det kommer sluta med att dan före jul så kommer vi springa runt som några virrhöns och söka julklappar... hahah! Jag känner både mej själv och min käre man!!! Men men, de blir väl ett försök i helgen att hitta några iaf!
Näe nu ska jag rasta dogsen!
Ha en trevlig kväll!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0