SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Shit vilket väder, jag skulle just gå ut med dogsen och klädde på mig och traskade ut, Turbo gillade inte detta väder han gjorde sina behov så fort han bara kunde sen skulle han upp i famnen på mig! Så jag plockade upp han och stoppade honom innanför jackan, där satt han sen och mös hela promenaden, ibland kom huvudet fram men så fort han stack fram den stack han ner det i jackan igen. haha! Så himla söt man kan vara!!!

Nu är älsklingen och hjälper sin mormor och morfar att flytta! Jag har plockat undan lite här hemma och jag tror att närsomhelst så kommer min babe och hämtar mej och sen blir det julklappshandling :) Så himla mysigt =)
Näe nu är de bäst att jag går och gör mej i ordning så jag är klar när han köm :) Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: livinginsweden

naajzz blogg (=

2009-12-20 @ 00:13:25
URL: http://ervisadani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0