SaraIdaSofia! -

Måndag!

Fotograferingen gick bara bra :) Himla fin bild i umeåguiden kommer det bli!! Klockrent om jag får säga de själv ;P haha! Efter detta så åkte jag hem och hämtade min man sen åkte vi på gymmet. så nu är man öm i kroppen igen, till råga på allt så sprang vi ju 7 km igår! Men på något skumt sätt gillar jag att kroppen ömmar, de är ju ett tecken på att de ger något ju! =D

Ikväll har vi inga planer, förutom att jag ska åka och träna fotboll vid 9 och när jag kommer hem efter den blir de nog sängen ganska omgående, ska ju vara på arbetsförmedlingen 9 imorgonbitti! Skål för det!
Jag ogillar arbetsförmedlingen. Tycker dom är ganska dåliga om man får säga så.. Jag har då stått som arbetssökande på arbetsförmedlingen i snart 3 år och dom har inte lyckats fixa ett jobb åt mej på 3 år.. Så varför skulle dom lyckas hjälpa mej nu plötsligt? Inte troligt! Dagens ursch går till arbetsförmedlingen!!

Näe nu ska jag åka upp till arbetsförmedlingen med min man! Ha en trevlig dag!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0