SaraIdaSofia! -

night night!

Nu åkte just Rebecca, himla trevligt att hon och atte kika förbi :)
Nu är det dagispolisen eller va det nu heter!! Med Arnold!! Himla bedårande film :) Så det blir väl att se klart den och sen krypa isäng! Jag har bäddat rent sängen nyss så jag längtar tills jag får krypa ner. Dessutom är det helt nya sängkläder också. Så inatt kommer vi att sova som två gudar! :)
Imorgon blir det shopping på mellandagsrean, jag ska även boka en tid på nail design school så jag får kirra naglarna innan nyår :) Kommer bli awsome. Å så fick jag en silverglittrig tunika av min söte bror i julklapp så jag kommer bli värsta pinglan på nyår :P hehe!
Sen imorgon efter all shopping blir det middag hos Alex mor! Super Trevligt! Oja..
Näe nu ska jag se klart filmen.
Hoppas ni haft en bra juldag :) För det har då jag!


Med dej vid min sida är alla mina dagar underbara och fyllda med lyckorus :)
Du är det bäste jag vet! Jag älskar dej Alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0