SaraIdaSofia! -

Söndag!

Hej !!
Idag är det 3:e advent och Lucia! Himla trevligt! Idag har det inte blivit mycket gjort, vi åkte förbi mami och papi och sa hej och hade hoppats på lucia fika, men de blev ju inget av ;P haha! sen åkte vi vidare till min söta farmor och farfar och där hade farfar garderat sig med wienerbröd och ballerina! Mums :)
Väl där värkte min mage och jag la mej i soffan och vila, vilket resulterade i att jag slummrade till en 20 min. Powernap!

Sen när vi kom hem lagade vi lasagne, vilket blev himla gott!! Vi är ganska duktiga på att laga mat hjärtat :)
Nu har jag just kommit tillbaka från fysträningen och det gick väl sådär. Min mage värkte utan dess like och jag fick kämpa mej igenom passet men de gick ändå relativt bra!! Jag fick mej ändå en runda och det var ju bra det iaf! Men nu vet jag att det inte funkar att träna med mensvärk..det blir inte bättre för att man rör på sig. Snarare batt det blir värre...=P
Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar sängen, ska ju jobba imorrn så de är ju en fördel om jag får lite sömn iaf!!
PussPuss
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0