SaraIdaSofia! -

Söndag!

Så var ännu en helg avklarad! Igår blev de först gomiddag på någon resturang i stan och sen åkte vi hem till oss och Philip & Sofie komme, det blev spel och öl :) Himla trevligt!! Sen åkte vi över till Obbola och hälsade på Micke och Rebecca. Där var det nämligen partaj! Himla trevligt var det! Synd bara att det spårade lite.. Förstår inte att det finns folk som har noll respekt! Det är faktsikt någons hem ni blir välkommna till och så river ni nästan stället... det är tråkigt att det ska behöva bli så!
Folk borde tänka på att bara för att dom inte är hemma hos sig så är dom faktiskt hos någon som bor där.. Visa respekt! Det är någons hem!
Hur som haver, imorse vaknade vi sent, skönt att sova ut ordentligt. Jag var inte de minsta bakis imorse, men de beror nog på att jag tog de väldarns lugnt igår. Skönt iaf!
Nu är vi bara hemma, de är någon snubbe här och lagar våran balkongdörr som någon elak själ har brytit sönder.
Ikväll blir det att fara och springa och sen väntar mys i soffan med en film :) Perfekt!!!
Nu ska jag ta och plocka undan lite skräp :) Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har då jag!

Pusspuss

Jag är så glad att jag har dej :) Jag älskar dej av hela mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: olatidman

ha en trevlig andra advent

2009-12-06 @ 19:19:43
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0