SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Jobbet idag gick bara fint, dagen har faktiskt flytit på väldigt bra!!! Snabbt har de gått också!
Nu är vi hemma, kom just hem från ett besök hos min käre farmor och farfar :) Var ett tag sen vi var där så vi tog oss i kragen och åkte dit :)  Trevligt!!
Nu håller min älskling på att laga mat, vitlöksgratinerade räkor med fetaost :) Muums!!!
Idag gjorde jag något bra! Jag inskaffade ett guldkort på sporthallen. Så nu järmarns blir det att träna :) Hejja mej!!! :=)
Ikväll blir som sagt en heellugn kväll.. Inga som helst planer utan bara ligga och mysa framför tv´n =P Himla mysigt om jag får säga de själv :)  Sådana kvällar behövs dom också :)
Näe nu ska jag gå och se hur det går för min babe!!
Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0