SaraIdaSofia! -

tjoppalej!

Träningen gick bra och det var himla skönt att befinna sej på gymmet igen.. Har som saknat det där!! Men nu är jag tillbaka :) Älsklingen följde med och de var roligt att få sällskap =)
Nu håller min underbara man på att laga en tidig fredagsmiddag, skinkstek och potatisgratäng och en god sallad :) Sen blir det att åka över till Obbola och gratta Philip som fyller sysse!!! Grattis :) Hoppas du har bakat goda kakor!!!
Sen blir det bara en lugn kväll med IDOL... Himla spännande kommer det att bli :)
På söndag är det 2:a advent, shiit vad tiden springer iväg :) Haha.. Men men så kan de gå när inte haspen är på :)
Nu ska jag ta och hjälpa min man med matlagningen. Hoppas ni får en trevlig fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0