SaraIdaSofia! -

Fredag!

Idag är jag ledig och de är ganska skönt måste jag erkänna eftersom jag vet vad som väntar mig. Hela vecka 9 är de jobb på Stuveriet, sen vecka 10 är jag på Dagis i Holmsund, sen vecka 11 är jag på dagis i Obbola och vecka 12 är jag på dagis i obbola och även måndag vecka 13. Fullt upp framöver. =) Känns både bra och jobbigt men skönt att få komma igång och jobba lite mer än vad jag brukar =)

Imorse när jag vaknade klev jag upp och gick ut med dogsen, sen begav jag mig ner i tvättstugan och tog tag i våran överfulla tvättkorg och jag har tom, tvättat viktor och pernillas bil imorse. Idag borde jag ligga väldigt mycket på plus :D
Nu är jag ute hos mor och far och låter hundarna springa av sig lite och strax ska jag bege mig hemmåt igen och fortsätta tvätta och dona.
jag tror att de först blir lite kaffe och fil och banan och våra bästa år ;D hahah Oj Oj, den såpan måste ju vara den roligaste. Jag tror jag dör! näe nu ska jag dra mig!
Tjing!


Du Och Jag Är Det Bästa Som Finns
Jag är så sjukt lycklig att vi har varandra
älskling! Jag älskar dig alexander Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0