SaraIdaSofia! -

Fredag!

Inatt blev de en väldigt sömnlös natt. . Så imorse när väckarklockan ringde trodde jag de var ett skämt. men men de var bara att pallra sig upp. . Jag vaknade inte ens när älsklingen for på jobbet utan jag sov vidare som en död åsna.! Skulle seriöst kunna gå och lägga mig nu och vakna typ tolv imorgonbitti! ;)

När jag kom hem från Pernilla inatt vart jag så glad och det var tack vare min älskling, du är så fruktansvärt underbar =) Puss!


Idag när jag slutade jobba var jag nära döden, kändes verkligen som jag jobbat i 18 timmar när jag i själva verket bara jobbat 4 ;P så de var en mindre rolig dag idag =) Men idag på jobbet så bjöd dom på chokladmuffins, grädde och fruktsallad :D Inte bara lite gott kan jag berätta! Plus att vi fick skinkstek och potatisgratäng till lunch :)
Sen när jag kom hem vart jag rastlös så jag:

  • Städade undan  
  • Dammtorkade
  • dammsög
  • skurade
  • vattnade blommorna
  • bäddade rent i sängen
  • Fixade tvätten

Så nu när älsklingen snart kommer hem från jobbet så får jag nog en guldstjärna i kanten =)

Tessan kommer nog ha valpar vilken sekund som helst och de är såå kul =) Bilder kommer när dom små kommit till världen! !


Ikväll blir de lugnt, jag och älsklingen kanske far och spelar lite fotboll och göra några visiter runt obbola =)
Fast jag är också sugen på en riktigt bra film och lite snarra =) Återstår att se vad denna fredag bjuder på.
More to come!
Tjing!

Jag älskar dig mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0