SaraIdaSofia! -

Så var denna dag avklarad!

Det var skönt att sluta tidigt idag. När jag kom hem kändes de lite annorlunda att min älskling inte var hemma. Skönt att få vara hemma när han är och sliter :) Hoho
Jag har varit duktig idag och städat lite och satt igång några tvättar! + att jag sökt 4 jobb. Hejja mej!
vettig dag ändå=) fast lite ovettigt blev de när jag såg våra bästa år. Men de går inte att sluta se om man börjat! Ja svär!


Nu sitter jag bara och väntar på att Pernilla ska komma förbi och snacka skit och kanske predika lite för mig. Man vet aldrig med den där Pernilla. ;) Hoho.

Jag borde även ta tag i att åka upp på arbetsförmedlingen och boka en ny tid så att jag inte mister mina ersättningsdagar om jag nu får Akassa. Men de är lättare sagt än gjort när Alex har bilen på jobbet. .
Jag fick även jobba imorgon, samma underbara tider 8,30-12,30. Så de blir en skön fredag!
Helgen blir bara Mys, mys och mys. Alla hjärtans dag på Lördag också. =)
Oohh. de betyder att de är fredag den 13 imorgon. Jag lovar jag kommer göra illa mig.  Skulle vara så typiskt mig, fast ännu mer typiskt Pernilla.. Hon kommer garanterat att skada sig själv utan dess like ;D hahaha. ta inte illa upp nu klantskalle ;)
 
Bara inte tessan ska till att valpa på lördag, på alla hjärtansdag. Jag hoppas dom små rackarna kommer inatt eller imorgon istället =) =) Det skulle sitta som fisken i vattnet!

Näe nu ska jag gå och plocka bort de sista innan Pörn kommer. . Tack och Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0