SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Imorse när jag vaknade av min älskade väckarklocka trodde jag det var ett skämt, kändes som jag hade sovit 2 timmar. Verkligheten är att jag gick och la mig före 10 igår kväll.. så det var nästan 8 timmar. .
Denna dag var så mycket bättre, de var plusgrader ute och solen fanns på plats. Precis som om våren kanske äör lite påväg iaf. Jag har då fått förhoppningar på att vintern är förbi. =)
När jag hade lunch klockan tio kom jag hem till färdiglagad lunch och det var kanske huur skönt som helst, Tack älskling!
så man kan säga att denna dag har varit ganska reko :) jobbade även till 5 över 3 vilket gör att jag har betald tid till 17.00 :) Inte helt fel!

Nu funderar jag på om jag ska göra en insatts här hemma och plocka undan och göra et lite fint, får se hur orken känner sig ;D haha..
Det ända negativa just nu är att jag har feber och ingen röst. Låter nästan som en kar när jag pratar ;) haha..
Hostan skär ända ner i lungorna. Men jag överlever =)
Näe nu ska jag hitta iaf något vettigt att göra :)
Åh nu kom jag på en sak yill mina bilder som jag framkallade har kommit :) lite bilder på hundarna och bilder från Grekland :) :)

Jag är så otroligt lycklig med dig älskling!
Tack för att du finns! Jag älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0