SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Godmorgon!!

Denna dag fick en bra början =) Jag vaknade samtidigt som min älskling, innan alarmen hade börjat ringa. vi låg och drog oss ett tag sen klev vi upp sådär halv 6.
Jag gjorde lite te och åt mina efterlängtade hårdmackor med baconost medans älsklingen fikade rost, sen satt vi bara och myste och pratade skit =) efter ett tag vaknar en trött Tempo och lunkar in i köket för att de vad som händer. =)
Klockan vart kvart över 6 och Alex begav sig på jobbet. Jag hoppade in i duschen och var klar lagomt till nyheterna, så jag tog mig en till kopp te och bäddade ner mig i soffan.
Vart dock lite besviken över att kaffet var slut. Men de var relativt gott med Te också =)
Nu ska snart jag bege mig på jobbet för att slita i hela 4 timmar. Skön dag.

Sen efter jobbet blir det nog en promenad till Pernilla om hon mottager min visit =)
Det närmar sig nu för tessan. Snart kommer de puppis =)

Näe nu ska jag ta en promenix till jobbet
Ha en bra dag! Hoppas älsklingen inte fryser i
hjäl som måste vara ute och jobba. Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0