SaraIdaSofia! -

Dödens Död!

Fotbollsträningen som va ikv vart två timmars fotbollsfys. Jag trodde jag skulle dö, närmare bestämt jag dog!
Sjukt jobbigt, men våran tränare hade iaf kul på sidan =P
Nu känns mina ben som betongklumpar och de är ordagrant! ;D haha, men de kan jag leva med.
Imorgon är jag ledig igen. . För ovanlighetensskull! Men de är nice för de är fredag imorrn och Löning =) very nice, very Nice :D !

Nu ska vi bege oss på statoil och köpa snus :) Om älsklingen kan slita sig från GH dvs :p Haha..

Jag har aldrig varit såhär lycklig, allt är guld i mitt liv nu! Å ja trivs så bra i våran fina lägenhet :) Skönt med lite större :P
näe nu är klockan kvart i, bäst jag går och stänger av Xboxet så vi kommer oss iväg någon gång =)

Tjing!

Uppd, Vi hann statoil och nu har jag varit duktig och betalat alla räkningar! Grats! Lika kul varje gång! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0