SaraIdaSofia! -

En i mängden!

Ja du, nu känner man sig som en i mängden när man skaffat detta här. varför jag gjort de är ju en bra fråga men de kan ju kanske vara lite kul ;P haha.!

Ikväll så bestämde jag och älsklingen att vi skulle fara och åka bräda på bräntberget. detta resulterade i många goda skratt och en väldigt rolig kväll.. Om jag vore alex så skulle jag nog ha väldigt ont i min rumpa, om man säger så ;P haha. en syn för ögat var det! Han var så charmig!
Förövrigt så gillar jag mitt liv nu väldigt skarpt. Jag har världens mest underbara pojkvän, 2 underbara hundar, vi bor i en fin lägenhet och min tillvaro är full av skratt och mysiga kvällar =)
Det ända negativa just nu är att det är så sjukt lite jobb, det har ju dock både sina för och nackdelar. men jag hade ju inte tackat nej till att få jobba iaf lite mer än vad jag får nu :p

Ikv blir också en sån där skön och mysig hemmakväll med min älskade Alexander, film och godis.. de kan inte bli fel :)

Helgen var trevlig, fredag blev de öl hos oss med linus och sandra en begav vi oss till olles. olles var dock inte så väldigt kul men de dög :P sen lördag blev film med en underbar pojke :) Jag är minst sagt lycklig!



                                         
Mina favorit killar :)


Vi två är mer än jag kan drömma om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0