SaraIdaSofia! -

Good morning!

Väckarn ringde 07.30 imorse, var inte lika pigg och glad då.. Upp klä på mig och ut i bilen för pappa skulle ju ha skjuts.
Alex ställde motorvärmaren igår så de var min räddning. Jag slapp sätta mig i en kall bil iaf. tack hjärtat! <3

När jag sen kom hem kröp jag snabbt ner hos älsklingen som hållt sängen varm och skön :) klockan elva ringde telefonen, sandra väckte mig igen ;P
Haha.. Vi begav oss på gymmet och var duktiga. Bra gjort av oss! Efter lite mer än en timma på gymmet var vi less och åkte hem :P haha.. När jag kom hem så var Tempo lös och låg i soffan medans Turbo satt i bur. Jag misstänker lite favoritsering här hemma.. AjAj! ;);)
Ikväll blir det förhoppningsvis att åka lite bräda i agnäs :) Det skulle gillas (:
Lunch snart skulle inte heller vara helt fel, kycklingsallad tror jag att de blir :) Mums!

Idag har jag även hunnit vara ner på mitt jobb och hämtat arbetsgivar intyg som jag ska skicka till alfakassan så att jag kan få lite extra pengar eftersom jag är så kass och aldrig tagit tag i a-kassan. så där får jag inte stämpla. Mindre bra!! men alfakassan är ju iaf lite :)

Näe nu är jag hungrig :) Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0