SaraIdaSofia! -

Groteskt!

Inge jobb idag och inge jobb imorgon, Ja går under. Blir fan långrandigt att bara vara hemma och inte göra något! Sickness! Har iaf fått veta att jag får iaf några dagar på Fritids i februari, Men de är ju ett tag bort. Skulle som behöva några dagar NU.

Igår efter min träning så for vi förbi Viktor och Pernilla och spillde lite tid där, Då slog det mig vad tjockis Tessan har blivit. Helt sjukt, och jag kunde till och med känna puppisarna sparka :) Mys.
Det är ju inte så länge kvar nu tills dom kommer :)
Pernilla har tvingat mig att bo hos henne istället för viktor för hon kan inget och har redan börjat få lite smått panik.
Hon berättade sin tanke för mig, såhär lät den:
Tänk dig, viktor är på jobbet, båda barnen är galna, tessan börjar föda och jag står där som ett fån som börjar få panik, försöker ringa dig men de är tidigt på morgonen och du hör inte mobilen, då är vi körda ida.
Haha..
Men de ska nog lösa sig. Jag och viktor byter hem så vi kan vaka över tess och ta hand om kidsen. :)

Imorse hade jag ställt väckaren på 10 men de blev inget av, minns inte ens att jag stängde av alarmet :p
Något död. Nu sitter jag dock här och funderar om jag ska ta mig i kragen och storstäda :o
Alltså grundligt. Får se hur pepp jag känner mej när jag lekt datanörd klart :p

Vi borde även gå ut på en promenad med dogsen så dom får göra av med lite energi. Mycket saker som vi borde göra, frågan är hur mycket som blir gjort :p
Igår Kände jag mig även duktig.. Jag tog mig i kragen och sökte 5 jobb.. Även om alla inte lät så jävla kul så gjorde jag det iaf =) Nu är det bara att vänta och se om dom hör av sig!
Mamma tyckte jag skulle gå ner på Kajutan och fråga om jag fick jobba där igen, men de känns verkligen inte som något alternativ. Men jag hoppas att de löser sig på ett eller annat sätt.
Dags att ta tag i vardagen, kanske ska koka lite kaffe och sätta mig framför tv'n ett tag, eller så inte för då blir jag kvar där hela dagen :p ahha..
Näe Ha en bra Måndag. Tjing!

Alexander, Jag älskar dig.
Jag är så oerhört lycklig att
det är vi två! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0