SaraIdaSofia! -

Halleluja!

Imorse när jag vaknade var Alex redan uppe och skulle gå ut med hundarna, jag fick en chock. Det hör inte direkt till vanligheten att jag sover längre än han!
Haha! Jag har sovit som en klubbad åsna! ;D
Idag har vi hunnit med mycket, vi hann åka till stan och handla lite mat till dogsen och lite mat till oss, sen åkte vi förbi min farmor och farfar, sen åkte vi till Viktor och Pernilla och hjälpte dom att möblera om, sen bjöd dom på älgstek som tack :) Det var inte äckligt någonstans :) :)
Sen har jag även hunnit tvätta några tvättar och dammtorkat hela lägenheten, och våran lägenhet har många dammvråer :) och så har jag vattnat alla fina blommor för typ första gången på ett år :P haha inte riktigt men nästan ;P


Nu ligger alexander och dricker öl och ser på barca och jag leker datanörd :p
Helt sjukt vad inne i tv´n man kan vara går knappt att få kontakt med karln ;D haha!
Nu funderar vi på att åka ut till min käre mor och far och låta hundarna busa av sig lite för dom har sån himla energi idag. Tempo som brukar vara så lat är världens bushund! men de är ju kul att man kan få se han busa lite, han är ju trots allt bara en valp :P

Nu är jag så less på vintern att jag vill bara spy. det är mörkt hela tiden, de blåser och är kallt. Usch så tragiskt.
Jag längtar så till våren när de börjar bli ljust och all snö smälter och de blir bara varmare och varmare. Känslan av att sommaren är på väg är nog den bästa som finns :) Tänk vad lyx att få ha sommar och vår som dom ända årstiderna. Då skulle jag vara supernöjd :]

Nu är matchen slut och nu kanske jag kan få lite kontakt med min älskling.
Tjing!
Du är det bästa som hänt mig! Jag älskar dig Alexander Lindström!



 Ni är de bäste :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0