SaraIdaSofia! -

Men Aj!

Godmorgon!
Så himla obekvämt att vakna och vara så sjukt trött att de känns som om man skulle behöva sova typ 4 timmar till men man kan inte för man har så sjukt ont i knäet. Jag går under, det värker när jag har de utsträckt, och om jag drar ihop de så värker de ännu mer. Jag kan inte ens hitta ett läge att hålla knäet i så att de inte gör så förbannat ont! Blä...
Så nu sitter jag här medans älsklingen sover som en stock :P Han är så himla söt när han sover, de är helt sjukt :)

Idag har jag tvättid och de är behövligt =) men de är inte förän klockan tolv, men jag ska smyga ner i tvättstugan och kolla om de verkligen är någon som har tvättid innan mig annars kan jag ju köra igång nu på studs=) Å när jag ändå är igång så kan jag ju ta och snabbstäda lite. .

Sen blir de en promenad med dogsen. . 

Kvällen som väntar har vi inga planer för, förmodligen blir de en mysig, mysig  hemmakväll =) Kanske att vi far och bowlar, men jag vet inte=P
haha.. Näe nu ska jag ta tag i detta och springa ner i tvättstugan.

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0