SaraIdaSofia! -

Omvänt!

Dagen började med att Sandra ringde och väckte mig sådär strax efter 10, eller egentligen var jag vaken, men nästintill..
Vi begav oss till stan för Sandra var sugen på att köpa nya kläder, fast vi vart väldigt besvikna på hur lite det fanns att handla. Men somliga hittar alltid något iaf ;P
haha.! efter 40 min så begav vi oss hem igen..
Sen när jag kom hem fick jag ett ryck och städade, jag tom dammsög och skurade.. Not bad not bad!

Kvällen bjöd på en promenad med älsklingen och dogsen, obbolas eljusspår runt :p Hoho!
Faktsiskt ganska skönt att få komma ut och få lite friskluft! :) Sen när vi kom hem så skulle vi se en film " den osynlige" eller nått. men jag insåg ganska fort att jag har sett den, så alex får se den själv medans jag sitter framför datorn och nördar mig :)
Jag kanske ska satsa på att bli en datanörd.! :}

Största problemet nu är ju att jag har vänt på dygnet totalt och min älskade far ringde just mig och vill att jag ska köra upp honom till stan imorgon 07.50. Det känns väl sådär, men jag har dock inte så mycket att säga till om de är bara att säga ja älskade far jag kör dig så gärna. Ha,
Jag börjar också bli måttligt less på att inte få jobba, har jobbat en ända ynklig dag i hela Januari och det gör mig galen! Men man får ta varje dag som den kommer :)

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Du är min ängel, Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0