SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Imorse for vi över till holmsund och skulle låta hundarna springa av sig lite, Alex frågade om de var kallt ute, jag kikade ut genom fönstret, nja jag tror de är ganska varmt ute solen lyser till och med!
Jag trodde jag skulle döö när vi var ute, de var ju -15grader och på köpet så var jag inte ens varmt klädd! Usch!
när vi kom hem vart de lunch och sen dog vi i soffan framför massa avsnitt av family Guy! :}

nyss så ringde telefonen. Jag ska jobba imorgon :D andra gången i Januari ;) hahha! Fast jag slipper stå ute på hamnen och frysa rumpan av mig för jag ska vara på dagis och leka med barn :)
Tack för de!
jag undrar hur de ska gå att vända på dygnet nu när man vart ledig sen 2:a Jan, men jag löser de på något sätt hoppas jag :) jag börjar ju faktiskt inte förän 09.30 :) :)

Nu väntar jag på att min käre Alexander ska komma hem så vi kan åka till Farfar och Farmor, för farfar fyller år :) Grats =)
tårta och fika :D Mums.!

Näe dags för mig att byta om och rasta dogsen!

jag är Kär och Galen :) Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0