SaraIdaSofia! -

Älskvärda helg!

Igår blev de inge baksmällan utan istället blev de en film som var skandal dålig, welcome to the jungle hette den, så ett tips är att inte se den filmen. Tragiskt vilken dålig film!!!
Varför vi inte såg baksmällan var för att den var nerladdad och kvaliten var inte direkt vidare så eftersom att alla säger att den är så bra så vill jag se den i bra kvalite och inte som om jag ser en film från 50-talet typ! hehe! kräsen, oja!

Nu är de helg, fast egentligen inte för jag ska jobba imorgon också, men de är bra med pengar och så börjar jag iof. klockan 11 så det är ganska chill. Då förstörs inte fredagen allt för mycket :)
Nu har jag just ringt våran hyresvärd angående fönstrena som inte går att stänga helt så nu när det regnar är de mindre kul och på vintern kommer vi ju at frysa ihjäl och mina blommor kommer garanterat att dö.
Men de lät på honom som att vi skulle få nya fönster :) Tipptoppkanon skulle det vara! i vardagsrummet är ena fönstret nytt och balkongdörren och jag skulle gärna få ett lika dant fönster i andra fönstret. ahha de där blev lite krångligt! =P Hur som haver så svänger han förbi på måndag dag! Tack för de! :)

Näe nu ska jag ta och städa lite och sen hoppa in i duschen sen när älsklingen kommer från jobbet blir det att bege sig ut på lövöudden och kirra lite mat =)
Trevlig helg gott folk!
Puss


En riktigt dålig film där dom filmar sig själva i filmen och den är verkligen en b film som är så inte värd att se,
den slutar också med att alla dör och de är den där rockafeller snubben som ligger bakom hela skiten,
så nu vet ni vad filmen handlar om och hur den slutar så nu behöver ni inte engagera er i att kika på den,
ni borde tacka mig för jag gör er bara en tjänst =P Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0