SaraIdaSofia! -

Dagen man får säga!

Idag är det torsdag och det är på torsdagar jobbet går som bäst, för då kan man gå runt och säga till alla att imorgon är de fredag och då är de helg! och på så sätt kan man överleva en Torsdag =P Gratis guide till alla som tycker att Torsdagar är pest!

Idag jobbade jag över till klockan 18.00 men de funkade de också, de är ju pengar iaf :) så på 3 timmar gjorde man en extra dag å det är ju faktiskt helg imorgon så då kan man ta ut sig lite extra sådär lätt! Efter jobbet så åkte jag till Sävar och mötte upp Alexander, Philip och Sofie, väl hemma hos Sofie så for boysen och fiska medans jag och sofie satte oss ner och smackade massa skit och kollade massa på datorn :) Trevligt trevligt =) Det är kul att få beklaga sig över andra ibland, spec när de finns så många konstiga och dryga människor!! Hur som haver, imorgon är de Fredag, Sandra fyller 20, Grattis i förskott =) 
Helgen som helhet bli nog väldigt lugn och skön, inga planer än så länge så vi tar det lite som de kommer =)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara mysa och sen väntar sängen om ett litet tag! Är det fint väder imorgon går jag nog hem klockan 10.00 så man får se solen lite också! Det får man faktiskt göra någon fredag sådär :) haha!


Förövrigt så har jag en sån där underbar känsla i kroppen, jag älskar mitt liv och jag älskar dig!
Du är mitt allt och jag är så ofattbart glad att de är vi två!
Att få vakna bredvid dig och komma hem till dig är de bäste som finns =)
Du får mig att skratta och jag kunde inte vara mer lycklig! du gör mig!!
Jag älskar dig, förevigt föralltid =)
Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0