SaraIdaSofia! -

End of road!

Igår blev de att spela fotboll med Philip och Sofie, och sen vid ett snåret så åkte vi hem och såg en film, Boy A. den var ganska okej faktiskt dock orkade inte Alex se klart den så jag fick se sista timmen själv medans han sov som en stock =P
Imorse vaknade jag halv 10 och insåg att det var fint väder så jag la mig på balkongen och solade i någon timme =) Sen blev det att åka till berga och fiska men där fanns ingen fisk så vi gav snabbt upp, jag fiskade dock inte men jag hann plocka en fin bukett =P. Vi åkte då till djupsundet där jag lämnade Philip och Alexander medans jag åkte till min mor och far och drack kaffe och solade =) Sen fick jag en blomma och massa nya fina sockar :) tack älskade mor =)

Nu har vi just svalt middagen och ikväll blir det nog bara lugnt, eftersom jag ska upp och jobba imorgon! kanske att vi åker och spelar lite fotboll eller nått!?  who knows? =)
Imorgon kommer även våran hyresvärd så vi får se vad den karln säger =P
Kanske ska städa och så innan han ska komma =P haha!
Helgen är slut och imorgon är man tillbaka till jobbet! Jag känner mig opeppad vill jag lova, men de är inte så länge kvar på min heltid längre, bara sisådär 20 jobbdagar left =) Hehe. Man måste ju se ljuset någonstans!!

Näe nu ska jag vattna blommorna och plocka undan lite =)
Älskar dig Alexander Lindström! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0