SaraIdaSofia! -

"fredag!"

Imorse var jag tröttare än tröttast, jag trodde det var ett skämt. Jag höll på att somna på kajjen imorse. . Stående!!! Då är det fan illa. Men som tur är så gjorde jag helg idag :) Hur skönt som helst att vara ledig imorgon =)
I helgen blir det något spännande iaf fast vi har bara inte bestämt vad ännu! Vi väljer mellan lite allt möjligt! Typ som PDOL, visfestivalen, sansele, skellefteå! Ja, som ni ser så har vi lite att välja mellan så vi har lite beslutsångest! Men de löser sig nog på något finurligt sätt :)

Just nu håller vi på att färga mitt hår och jag är lite smått orolig att detta går käpprätt åt helvette!
Man ska bara använda sådant som man är van vid. Denna blondering kan sluta med att bli en mardröm! Å då är det bara att hoppas att dom har tid hos frisören imorgon för lilla mig!
Men men! Håll tummarna för att detta också ska gå vägen! Man måste ju få ha lite tur ibland också =)
Haha alex sitter här inne och spelar PES och sa just följande " det kanske blir lite blondt iaf" hahaha
Hoppet!? Näedå de ska nog gå bra!

Lönen kommer imorgon och de är inte illa vill jag lova ;) sjukt skönt!

Näe nu ska jag tvätta ur färgen och sedan ska jag och älsklingen ha värsta mysiskvällen =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0