SaraIdaSofia! -

Fredag!

Imorse klev jag upp 08.00 och begav mig på ölunds frsörsalong eftersom salong Liss hade semester stängt. Men det var ingen där så jag ringde på det angivna tele nummret och fick svar. Jag berättade om mitt dilemma och då sa dom att dom inte ville ta på sig det! Vilken frisör avsäger sig jobb som har med hår att göra? Jag trodde hon drev med mig, jag tänkte bara är hon knäpp? Här är jag och behöver hjälp för att färga om mitt hår och hon vågar inte ta på sig det? Vad är det för frisör egentligen??
Jaja så kan det gå! Istället blev det en tripp till stan där Hårizont fick ta hand om mitt hår. Så nu är de inte gult iaf =) fast det är riktigt jävla ljust. . Men de ska jag fixa till sen för just nu behöver mitt kära hår vila!!!

Vi har fortfarande inte bestämt oss för vad som sker i helgen? Åh vi har sån jävla beslutångest att det kommer sluta med att vi stannar hemma! Good luck chuck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0