SaraIdaSofia! -

Fredag!

IMorse höll jag på at försova mig, vaknade sådär 10 i 6 :P haha! Men de gick bra och jag hann i tid =)
På jobbet blev de inte mycket gjort, jag spelade kort hela dagen lång och drack några koppar kaffe =P
haha! Vi hade verkligen inget att göra, men så kan det gå! Ganska lättförtjänta pengar om jag får säga de själv!

Efter jobbet så åkte jag hem och nu har vi just ätit middag som jag för en gångsskull lagade,
spagetti och köttfärssås!Haha, det gick faktiskt att äta! ;D
Idag har älsklingen varit hur snäll som helst och STOR städat hela lägenheten,
så nu är det sjukt fint och rent för den delen också =) Haha! Guld värt iaf =) Så därför var jag duktig och
lagade mat! Imorgon är första matchen sen efter uppehållet! Känn taggen, hoppas det går lika bra nu
på hösten som de gjorde på våren! Hejja oss! 15.00 Sadnvik - IFK Umeå!
Sen på söndag blir det jobb jobb jobb! =(

Nu ska vi tydligen åka upp till stan och lämna bosse åt en Thomas! Japp japp!
Trevlig helg! Puss


Jag älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0