SaraIdaSofia! -

I need you!

Igår blev de många timmar fotboll med min man,hans käre bror Philip och hans pappa. Jag vann!! Så enkelt var det. jag rockade juu som keeper! Solklart! haha kul var de =)

Jobbet idag finns inte så himla mycket att säga något om, förutom att mellan 11.00-13.00 var jag nära döden av magverk. Inte ens lite kul. Stackars min mage säger jag bara! Men det gick över så småning om de också =)
Efter jobbet så tog jag med mig Tempo på en lång prommis =) Där vi även tog ett stopp hos min käre farmor och farfar :)
Promenaden var uppfriskande och behövande för oss båda skulle jag tro :)

Till middag serverades de köttbullar, makaroner och brunsås! Tack älskling!

Förövrigt är mitt humör inte på topp idag, vet inte riktigt vad det beror på men så är faktum! ärligt talat så är jag på Pissigt dåligt humör. så kan det gå.
Nu kommer Philip och Sofie förbi så nu ska vi hitta på något spännande.!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0