SaraIdaSofia! -

Late night!

sent är det iaf för mig som ska kliva upp om sisådär 6 timmar =P Haha. Ibland känner jag mig en smula hopplös! Men det funkar tills det inte gör det längre :P
Ikväll har det blivit lugnt, har sett en film och bara myst hemma och inte ansträngt mig ett skit :) Precis som det ska vara sådana här dagar när regnet bara öser ner dvs!


Sen har vi även kikat lite på minnessermonin för Michael Jackson! Han var den största, så enkelt var det bara.
Vad han än har gjort och hur fel han än har betett sig så kommer INGEN kunna ta ifrån honom att han var den största, aldrig någonsin!


Sen kan jag uppdatera nu att jag har nu gjort min tredje dag då jag kämpar för att sluta snusa, från att snusa en dosa per dag alltså 24 snusar/dag så ligger jag nu på 3 snusar per dag MAX! Å det är fan starkt gjort av mig!!! Sen har jag stundvis det ett helvette och förvandlas till världens surkärring. . Men som tur är så har jag en förstående och underbar pojke som älskar mig exakt lika mycket ändå =) Men nu ska jag faktiskt sluta snusa. Har snusat alldeles förlänge så nu är det dags att sätta ett stopp för detta fenomen!
När jag också lyckats sluta helt, då jag inte behöver en snus efter maten så hade jag tänkt gratta mig själv med en tandblekning :) Det är jag värd när jag lyckas med att sluta snusa!
Å något som också är kung är att jag faktiskt pratar som att jag kommer lyckas. Dom andra gångerna när jag tänkt försöka så sa jag alltid att det skulle gå åt helvette och det gjorde det också, men nu är det på en helt annan nivå. I söndags då var det bara nä nu fan får det vara nog! Det var bara en känsla som ploppa upp i mitt huvud att nu måste jag sluta och så inledde jag denna process eller vad man nu ska kalla det! Jag är iaf stolt över mig själv och jag känner på mig att denna gång kommer jag faktiskt att lyckas! Hejja Ida!!!!
Tänk alla pengar jag ska spara, 35:- Per dag! det är fan 12775 kr på ett år! Inte illa, å jag har snusat i 5 år så på 5 år blir de 63875:- Shit !!
Onödiga pengar så enkelt är det :( Haha..
Nog om snus, nu ska jag krypa isäng och se till så att jag är någorlunda pigg imorgon när jag ska bege mig på jobbet, om det är fint väder då atr jag tom cykeln imorgon, men inte om de regnar som det gjorde idag, helt sjukt vilket jävla väder. Sommar sommar, kom kom kom =)

Älskling, du förstår inte hur mycket du betyder för mig
och jag är så otroligt lycklig att jag får dela mitt liv med dig!
Finns ingen som kan ta din plats, du är den enda för mig.
Din närhet och din kärlek är absolut det bästa jag vet och
att få vakna bredvid dig är min start på dagen och det är tack vare
dig som jag orkar. Du är ljuset i mitt liv och jag skrattar mig
lycklig för att just jag har dig! Att veta att du älskar mig så mycket
som du gör är värt mest! Älskar dig så oerhört mycket! Puss!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0