SaraIdaSofia! -

Lördag!

Gokväll!
Idag har varit en bra dag :) Det hela började med att vi åkte och tvätta bilen på mitt jobb och sedan vidare till Obbola och städade bilen för att känna oss lite duktiga iaf! bra gjort av oss!!!!
Efter det så körde vi upp min käre mor och far till stan för dom skulle dricka öle =) haha! sen åkte vi hem och lagade ihop
lite middag som blev grillat och klyftisar och nått glas vin för min del. Ett vitt och gott vin =) Sen så spelade vi lite wii och roade oss =) Efter några timmar så åkte vi och hämta min käre mor och far som sen följde med hem till oss där vi drack lite vin och spelade wii. Trevligt se nanting måste jag säga :) haha. . . Spec när Alex och Pappa skulle köra en boxningsmatch., Jag och mamma höll på att krevera i skratt. Kan meddela att dom såg något löjliga ut =)
Sen svängde även min bror förbi med två kompisar men de blev lite mer av en snabb visit!
Hur som helst nu har vi nyss kört hem dom och jag börjar känna mig en aningen trött så jag tror att det blir sängen, klockan är ju ändå två så =)
Imorgon blir det ev. holmön eller så ska vi åka till Sävar och sola och bada och kanske fiska men vi vet inte än för vi har inte riktigt bestämt oss men de löser sig :) vilket som egentligen, bägge delarna känns kul =)
näe här kommer iaf några bilder från kvällen! Gonatt!



Alex å Papi körde wii boxning och tennis! ;D
OBS att bordet till och med är flyttat för att få lite mer yta ;)



Men Tempo lät dom inte tävla ostört utan han ville gärna vara med och busa!



Spion!



Mys på balkongen :)



Spion 2 =P



Turbo myser i sin lille "hundkojja" =) 





                                                                                                                  Jag älskar dig så oerhört mycket Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0