SaraIdaSofia! -

Lördag!

Imorse vaknade jag av mig själv där halv 6 och det var inte så kul med tanke på att jag började jobba 11, men jag lyckades somna om och klev upp vid nio=) Måste bara meddela att jag har sovit som en gud inatt!!!
Jobbet idag gick ganska bra, sukt mycket göra men tiden gick ju fort iaf =) Å de är ju aldrig fel med pengar :) hehe!
Efter jobbet så kikade solen fram fast jag råkade somna och vaknade efter ett tag så jag missade solen :(
Sen till middag blev de skinkcepes och en stor sallad med feta, mums säger jag bara och sen begav oss och hälsade på min farmor och farfar å där bjöds de på kaffe å fika :)
Nu är vi i Obbola och Alexander spelar pes med Philip. haha.. Ja så kan det gå. resten av kvällen blir bara lugna puckar, nu inväntar vi Sofie och så kanske de blir att hyra en film eller något :)
Igår blev de gomiddag och sen for vi och lira lite fotboll :)


När vi sedan kom hem så var Tempo och Boromir ute i hundgården och helt plötsligt så hör vi hur en hund skriker utav bara tusan, det lät typ som att han skulle dö, de visade sig vara Boromir och jag skyndade mig dit för att se vad som hade hänt, då var det nämligen så at på något jävla vänster så hade han fastnat med foten på "hundaltanen" och det borde egentligen vara helt omöjligt för det är typ 3 cm mellanrum mellan plankerna, om ens det och han har inga små fötter direkt.. Så de såg riktigt sjukt ut jag var helt säkert att foten var av, jag ropade på min bror och Alex som kom och hjälpte mig att bryta upp altanen och så tillslut fick vi lös honom. När jag satt och försökte lugna honom medans alex och tim försökte bryta upp altanen så skrek han som ett djur och det riktigt skar i mig, jag vart typ alldeles skakis. Det var inge kul, ni skulle sett hur det såg ut, alltså de går inte att förklara, foten var aldeles ihoptryckt och vriden och ja fy fan! det såg inte direkt skönt ut! Grannarna måste ju trott att boromir dog som han skrek. Det var nog de som gjorde att jag blev lite uppjagad. Men som tur var så gick det bra och boromir vart nog mest rädd för att han satt fast! Men nu kan ju pappa roa sig med att bygga en ny altan till hundarna =P


Imorgon hoppas jag att solen lyser och enligt YR så ska de bli sol men med endel moln men man kan ju hoppas på blå himmel, för nu är det faktiskt så att hoppet är de sista som överger kroppen ;) haha! Fast å andra sidan om de blir dåligt så kan man ju göra lite nytta, för vi har endel saker vi skulle behöva göra i lägenheten, typ som att ställa ner lite saker i förrådet och lämna igen alla flyttkartonger till Anna å Stefan och slänga lite skit som vi ej använder. Se där, de finns alltid saker att göra. Tar aldrig slut :P haha!

Näe nu ska jag slita grabbarna gus från Tvspelsvärlden. Ha en trevlig lördag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0