SaraIdaSofia! -

Måndag night!

Imorse var en sån där bra morgon! Jag vaknade innan väckarklockan ens ringt och kände mig utvilad för en gångskull! Grattis til mig! Något som också var ett plus var att jag slapp vara ute i den "underbara" vädret och jag klarade mig imorgon också, bra start på veckan att få vara inne i värmen och ha de chill! Hoppas bara våra kära vädergudar har rätt och att det faktiskt blir sån där sommarvärme igen typ vid Onsdag! Det skulle ju inte sitta helt fel ;P

Efter jobbet for jag och min man och sprang, inte det roligaste vädret för en springtur men hurtiga som vi var så tog vi oss igenom de :)
Sen ikväll har vi vart förbi min farmor och farfar och hälsat på och nu är vi nyss hemkomna och nu ser Alexander beck och jag funderar på att krypa isäng :)

Trevlig måndag! Bara 4 dagar kvar till helg nu ;)

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0