SaraIdaSofia! -

Måndag!

Igår somnade jag tidigt och det medförde att jag vaknade sisådär tio i 5 helt av mig själv, Bra till mig! Jag cyklade på jobbet imorse och kände mig extra pigg. Men de dröjde inte länge förän jag började säcka ihop jag med =P haha! Men älsklingen hade iaf lagat go lunch när jag kom hem klockan tio som jag ideligen åt upp :)
Efter jobbet så åkte jag hem till min man och vi bagav oss på coopra och handlade lite nödvändigheter :) Sedan for vi hem och nu har vi just ätit plättar med glass, sylt och socker =) Haha onyttigt som få, men riktigt mumsigt =)

Ikväll blir det väldigt lugnt, tänker inte göra ett skit :) haha. Kanske jag sträcker mig till den nivån att jag faktiskt ser en film med min man! Men de återstår att se för jag har typ kramp i min mage. Inte kul de här!!!
Imorgon är de tisdag och sen är de Onsdag och sen går det bara utför och så är de snart helg :) haha. Man måste ju vara positiv! Jag är väl inte den rätta för det men jag kan ju försöka iaf =P

Näe nu ska jag gå å joina min man och vila lite middag, haha! Ajdökens adjö!
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0