SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Jobbet imorse såg först ut att kunna bli en lugn kaffedrickar dag men så blev inte fallet. Långt ifrån! Regnet kom men försvann lika fort också. 
Men men. Dagen har ändå gått relativt bra förutom en liten individ som verkligen stör! Pest eller kolera??

Efter jobbet så åkte jag hem till min man och vi tog bilen till farmor och farfar och hälsade på en snabbis och sedan vidare och handla lite =)
Nu har jag nyss kommit in från att ha vart ute med Sandra och låtit hundarna busa. . Dom blir som helt vilda dom där två bastarderna tillsammans! Men de är bra dom får göra av med lite energi! =) haha!

Nu hade jag tänkt plocka undan lite och sedan funderar ja skarpt på att gå å sova. Skulle vara guld värt att få vakna pigg för en gångs skull..
Imorgon gör jag nog också helg, förhopppningsvis. Näe men jag funderar skarpt på att ta ledigt på fredag för de är jag fan i mig värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0