SaraIdaSofia! -

Så underbart! eller??

Ännu mer regn, kan man bli mer less? Kan inte fatta att det är Juli. . Känns snarare som sen september tyvärr =( Kan inte bara värmen komma, för nu har snart min sommarkänsla försvunnit!!!!!
Idag på jobbet hade jag det väldigt långtråkigt, har nästan inte gjort ett skit på 8 timmar och då går tiden väldigt sakta kan jag lova!
Dessutom så hittade vi en ål inlindad i en visafix. Jag lovar den hade legat där död i flera veckor för stanken var obeskrivlig! Var det äckligaste jag någonsin känt. Det går nästan inte att förklara. Men jag kan lova att det var den äckligaste lukt jag någonsin andats in. .
Men efter många om och men så tog jag tag i det hela och krokade fast den längst ute på en lång järnpinne och bar ut den. trodde jag skulle spy bara av att se den! usch å blä!

Imorgon är de fredag igen å både jag och Alex jobbar så de blir spännande att se vem som får cykla ner på jobbet i regn och vem som tar bilen ;) haha Näe men vi har faktiskt bestämt så att klockan 06 när jag börjar så tar jag bilen och så går alex ner på sitt jobb vid 7 sen efter lunch får han ta bilen och jag får cykla.  Så klockan 11 får de gärna ha ett uppehåll i regnet, tack på förhand! 
I helgen blir de bara lugnt och det känns hur skönt som helst, eventuellt jobb på antingen lördag eller söndag så vi får lite extra cash =) ! Men de återstår att se är inte helt säker hur det blir ännu!
Sen kommer vi även att bo ute hos min mor och far fredag - lördag för dom ska till skeå sådär helt random!
Nu ska vi se baksmällan med Philip och Sofie =) har hört att den är riktigt bra! :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0