SaraIdaSofia! -

Saturday!

Ny vaken men en aningens halvtrött. . Börjar som sagt jobba klockan elva och det känns väl sådär i detta underbara väder, börjar nästan ångra mig lite. Men men!
middagen igår blev kanoners och de blev att bara ta de lugnt på kvällen, vi åkte förbi Viktor och Pörn ett tag men sedan åkte vi hem igen och spelade lite WII, de blev också en prommis med hundarna till Statoil. Så man kan säga att vi hade en lugn och skön Fredag!
Förövrigt så hoppas jag att det är sånt här finväder imorgon också, annars bryter jag typ ihop. Här har jag gått och väntat på fint väder och så blir det så att jag ska jobba! Det suger!
Jag kan också hoppas på att vi blir klar tidigare på jobbet för när vi är klar så går vi hem! å där med basta!
haha! Jag ska jobba som ett psyk så kanske vi hinner klart lite tidigare!!?

Näe nu ska jag ta och käka lite frulle och sen är det dags strax att börja cykla ner på jobbe =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0