SaraIdaSofia! -

so long!

Jobbet idag flöt på relativt bra, vart mycket stillasittande ute i solen =) haha ! det klagar vi inte på direkt!! När jag kom hem åt jag lite mat för jag var så oerhört hungrig och sedan la jag mig och vilade ett tag ( väl behövande kan jag lova ) Var en aningens trött imorse, nära döden skulle man kunna säga, höll på att somna stående ute på kajjen! Inte bra det där..
Imorgon är det torsdag och ännu en helg är på ingång :) Inte fel!
Imorgon är också våran viktigaste match Sandvik - Mariehem 19.00 på Sandviksplan!! Taggarå!!

Nu ska jag höppa in i duschen och sedan får vi se vad denna onsdag kväll bjuder på =)
Adjökens adjö!!!

IdahjärtaAlex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0