SaraIdaSofia! -

Söndag!

Helgen har återigen bara rusat iväg! Men jag har haft de trevligt iaf =)
I fredags så slutade det med att vi följde med Viktor och Pörn till Piteå så dom fick hämta sin hund, dryg biltur men de gick bra för vi hade kul =)
Sen igår så gick våra planer dock lite i stöpet. Ingen sol för oss inte så det blev inge ringåkning, sol och bad! Men de gick bra ändå!
Vi käkade grillat och snackade skit och jag och Sandra ägde ut Alex och Linus i kubb ( dom var chanslösa) så dom fick städa bort allt från middagen. Sen vid halv 12 begav vi oss in till stan där vi parkerade oss på Cafebåten. Mycket trevligt om jag får säga det själv! Vid tre kom vi hem och då hade jag en rejäl huvudvärk så jag gick och la mig omedlabums så vi missade grand finalen som bestod av badtunna hos någon som låg och sov? :O hahaha! Stackare där!
Men tack för en trevlig helg! =)


Nu är vi nyvakna och ska strax åka och hämta våra belowed dogs och sedan får vi se vad denna sista helgdag bjuder på =) Jag skulle dock tippa på att det blir lungt här hemma framför tv´n =)
Imorgon är man tillbaka till verkligheten och de känns väl sisådär! Det kommer aldrig att bli lockande att stiga upp 5 på morgonen medans jag har en latmask här hemma som får ligga och sova längre ;P haha!

Näe nu ska vi få nå mat i magen sen beger vi oss på lövöudden! Tjing!
Jag älskar dig Alexander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0