SaraIdaSofia! -

tisdag!

Återigen vaknade jag pigg och alert innan väckaren ringt. Skönt att slippa känna sig död som man vanligtvis brukar!
Jobbet idag flöt på bra, och dagen for iväg. Klockan ett så begav jag mig hemmåt och så styrde ja och Sandra upp sommaren lite och for till Segel och sola och bada, fast badandet blev inget av men tanken var god!
Dock hann vi inte vara där så länge för att min hyresvärd skulle komma men de puckot har inte kommit än och han har heller inte hört av sig!? Typiskt hyresvärdar det där!

Nu är middagen uppäten och jag sitter och kikar på internet på lite små tjaffs =) ska se om jag hittar några bra deal med typ Telia eller bredbandsbolaget eller nått!? Tv, Hemtele, Internet. Typ ett alltiallo pris :) men allt är bara blä än så länge!

Älsklingen sitter nu ute i hallen och klipper sig själv, jag känner mig alltid lika skeptiskt när han ska klippa sig själv, känns som en 50-50 chansning! =P haha!
Men men, de är ju hans hår så jag kan bara vara glad att han inte får för sig att han ska klippa mig!!?!
Plus att hans hår växer typ som ogräs så om nån vecka så är de lika långt igen och det finns inte en suck att se att han klippt sig! De säg ba vips :P haha!

Näe nu ska jag ta och sätta igång diskmaskinen och en tvättis =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0