SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Igår blev de grillning och det var kanske hur gott som helst! Några glas vin till maten hann vi också med :) Som tur var så blev det inte allt för sent utan vi var hemma i bra tid så jag kunde gå och lägga mig och sen kliva upp imorse!

Imorse när jag kom på jobbet fick veta att jag skulle vara på ulandet och det gjorde inte min dag lätt att se fram emot. Men jag lyckas pallra mig dit och till min stora förvåning så ser jag att det inte finns något att göra, så jag sätter mig i min ensamhet inne på "kontoret" och spelar spel på min käre mobil! Hejja mig!
4 timmar senare lyckas jag få något att göra. Så med andra ord så var min halva dag väldigt slapp. Jag hann till och med med en prommis hamnen runt ;P haha! på 4 timmar så lyfte´jag inte ett finger...

Nu är jag hemkommen och tänkte köra igång en tvätt och sen får vi se vad som händer ikv, jag ska iaf och träna vid sjusnåret! Det blir bra de :) sen blir det nog att bara ta de lugnt hemma och kanske kika någon bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0