SaraIdaSofia! -

Smells like summer!!

Dagens jobb spenderades ute sittandes i solen och snurra band =) så nu såhär i efterhand så kan jag meddela att skinnet ömmar lite lätt sådär =P haha! (skulle ha använt solskyddsfaktor) men är huvudet dumt, får kroppen lida ;) haha men bränd hud är sommarkänsla, eller nått? =P
Direkt efter jobbet så åkte vi över till obbola där de blev bad och mera sol och lite lekar ;P haha, eller typ krig i poolen eller något? =) det är bra skit!. 
Nu sitter jag och väntar på att Sofie ska komma ur duschen och sen ska vi åka på min fotbollsträning, försöker värva in Sofie lite såhär i smyg :) haha. 
Sen blir de grillning ikv =) Inte helt fel om jag får säga det själv! Jag tycker det låter aldeles perfekt, ännu en lyckad sommardag/kväll :) Underbara sommar!

Imorgon är det jobb igen och förhoppningsvis är jag inte allt för bränd för då måste jag sitta inne och snurra band, annars blir det solskyddsfaktor på och glassa i solen =) Sådana dagar är bara för bra :) Näe man får ha sådana här bra dagar efter jobbet är det mycket enklare att stiga upp morgonen efter =P Tack för sådana här dagar =)

Näe vet ni vad, nu ska jag sluta leka datanörd och så skynda på sofie så jag också hinner duscha lite =)
Smell you!

/ Ida!

Älskar dig, nu och föralltid =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0