SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Bara två arbetsdagar återstår av denna fina vecka, jobbet idag var väldigt stressigt men jag var tacksam över att vara inne och jobba!! Efter jobbet kom älsklingen och hämta mig och jag åkte hem och duscha och sedan åkte vi och handla lite och nu håller vi på att göra hemmagjord pizza =) Mums!!
På fredag har jag och älsklingen 1 års dag :) Älskar dig mest gubben!! Så glad att jag har dig i mitt liv =)

veckans shopping:



Man kan säga att jag inviger färger för första gången i mitt liv =) haha Sommar here i  come!! 


Älskar dig alexander Lindström!               
                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0